Werken bij een Klantenservice of Callcentrum? Ben jij op zoek naar werk in een callcenter of op een klantenservice.
Heb je de geschikte papieren hiervoor of wil jij graag werken in deze branch?
Ben je in staat om op adequate wijze een complexe relatie met de klant op te bouwen ten behoeve van het
relatiebeheer?
Dan zijn er voor jou meerdere vacatures!
Jij weet dat je altijd klantvriendelijk moet handelen en je creëert de juiste stemming door ondermeer een passend stemgebruik. Je bent vriendelijk op een zakelijke manier. De callcenter medewerker is in staat om op adequate wijze een bijdrage te leveren aan optimalisering van de dienstverlening.
Je weet als geen ander de telefoonetiquette toe te passen, de naam van de klant meerdere malen tijdens het gesprek te gebruiken en je leeft je in, in de klant en zijn cultuur en hebt begrip voor de situatie van de klant en toont de nodige respect.
Je geeft ook voldoende tijd aan de klant en handelt klantgericht.
Nog niet gevonden wat je zoekt?
Meld je dan hieronder aan!
De contactinformatie zal door ons met de uiterste zorg worden behandeld en nooit aan anderen worden doorgegeven.
|